Ü

Dåligt bloggande. I know. Idag vart det skola från 7:45-10:20, sen gick jag hem för jag hade tid på sjukhuset vid 11:50, satt och vänta i 1 timme och 20 minuter och när läkaren kom in så gick det på två minuter(!!!!!!!!!!!). Jag visste ju redan att det var ett sprucket blodkärl men sköterskan som mamma prata med i telefonen tyckte att jag skulle upp så fick dom kolla eftersom det har blivit värre sen igår. Men det var inge mer än ett sprucket blodkärl och hela mitt öga är rött. Det vart inge mer skola för min del alltså.

Imorgon ska jag, mamma, pappa, Magnus och Elin till Gävle. Får se om jag hittar någonting men jag har gett mig fan på att jag inte ska komma hem tomhänt. Jag kommer antingen hem med mer än vad jag skulle köpa eller kommer hem utan någonting.

Hörs mer imorgon när jag är hemma igen. ;)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK