SÖNDAG

Hejsan alla! ;)

Idag när jag vakna så mådde min hals lite bättre, men jag är fortfarande förkyld och känner mig hemskt hängig! Men det blir bättre, tur det iallafall!
Vad jag har ägnat min söndag åt hittills är att tänka över hur jag ska möblera om rummet, och jag har kommit fram till ett sätt som det kommer bli skit snyggt. Ska prata med pappa och han ska få köpa svart färg och sen måla tre väggar inne där sängen står. Det kommer bli kanon, visar bilder när allting är klart! ;)

Imorgon är det ny vecka igen, skola och massa saker att göra. Slutar ju 11 imorgon och det är verkligen skönt. Då ska jag hem och börja med rummet! :D Kommer bli awesome, och det gillar jag.

Hörs senare! ;)

© by me.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: sarah andersson

skulle jag med dig till tandläkarn imorn och isf vilken tid vare?:)

2010-01-17 @ 18:46:25
URL: http://sarahanderssson.bloggplatsen.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK