PUH, ÖVER 1 MIL PÅ 3 TIMMAR

Jag är trött!
Nyårsafton vart verkligen inte som vi hade tänkt oss, mötte upp Jenny, Sara och Pontus på Norrberget, men jag och Sara stack och vänta på att Danne skulle komma, så han körde oss hem till mig, där jag och Sara kolla på tv och vänta på att Danne skulle komma tillbaka igen. Men så vart det inte, vi vart hemma under tolvslaget, men det gick också.

När klockan vart runt halv 2 så ringde Magnus och fråga om jag och Sara kunde komma till Söderala. Det var meningen att vi skulle ta bussen som gick 02:20 från stan men vi missade den bussen med fem minuter, vi kom till busshållplatsen FEM jävla minuter efter att bussen hade gått. Så vi ringde Danne och fråga om han kunde skjutsa oss till Söderala men han kunde inte. Så jag ringde till Magnus och sa att vi skulle vända och gå hem igen, men han var redan påväg och möta oss, så vi börja gå till Söderala(!!!!) i snöstorm (typ ja!) 10 cm snö, två jävla väskor på axlarna. Men vi mötte upp han vid E-center och fortsatte att gå, och det tog en sån jävla tid så jag vet inte vad. Men vi kom fram vid 05 imorse. Det tog alltså mig och Sara 3 timmar att gå till Söderala från Vågbro. Det är över en mil, vadfan vi är inte normala! När vi kom fram så vart det film och sen sova vid 7 imorse, jag och Sara vakna vid 16-tiden idag. Lyckat!
Vilken jävla nyårsafton.

Med det säger jag godnatt och jag hoppas att ni tycker synd om mina axlar och min träningsvärk i både röv och ben! GOD NATT!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK