LUGN KVÄLL!

Jag är uttråkad. Jag är lite trött. Jag vill göra någonting. Vad gör jag just nu? Just nu sitter jag framför datan, med tv:n på och dricker kaffe. Dessutom så ser jag mig runt om i mitt rum som är stökigt så jag knappt vill vara här. Jag orkar inte, och det ska vara helg?
Nej, slut på klagandet. Det här ska bli en bra, lugn och helt och hållet inge-stress helg! Det låter jäklit bra om jag får säga det själv! Men det gick ju i kras på en gång, ska in till stan imorgon och eftersom man bor som man bor så går det ju inte så många bussar. Så ska kolla upp busstiderna nu och sen..
..ska jag zappa runt lite på tv:n och sen kolla på något avsnitt av något bra program! Det här blir en bra (läs: tråkig!!!) kväll. Nå vad ska ni göra ikväll då?

Men kan ni säga lite bra musik då? Jag måste lyssna på någonting bra!


photo: by me.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK