JAG GÅR I IDE

Hej!

Som jag sa igår så skulle jag och några i klassen träffas idag. Det vart jag, Elin, Linnéa och Anna hos Anna tidigare idag, vi spela spel och hade det väldigt kul! Roligt att träffa vissa från klassen igen! Åter tillbaka till skolan på måndag, både roligt och jobbigt.. Men så är det.

Sen jag kom hem har jag ängat min tid framför tv:n, jag är helt slut. Kollade på klockan sista gången inatt 6:30, jag kan inte sova på nätterna och varför vet jag inte. Hatar det iallafall, fast jag än är trött så kan jag inte sova. Hata, hata, hata!

Sara messa mig för ett tag sen och fråga om jag skulle va med henne och Jessica ikväll, men jag orkar inte. Och jag tänker inte sätta min fot utanför ytterdörren mer idag, om det inte är behövligt. Det är verkligen svin kallt idag! Burr.

Nu ska jag fixa lite på designen, kanske byta om jag orkar. Hörs sen, slänger upp bild på dagens sen också. Men batteriet i kameran måste ladda klart. :)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK