HUR DÅLIG KAN EN CAM BLI EGENTLIGEN?

Nu har jag precis kollat på Made in Sweden och sitter nu vid datan och kollar runt på lite bloggar och ska precis plocka fram kläder tills imorgon, så jag slipper göra det imorgonbitti, är för trött för det då!

Fredag 22/1:
- Skola från 7:45-15:00
- Iväg och köpa cam
- Hem, plocka ihop lite och städa på rummet
- Blogga!


Jag vet inte när jag bloggar imorgon igen, men jag ska försöka hinna med nått inlägg i skolan. Kameran hänger på mig imorgon iallafall. Ska försöka få en lika snygg bild på Elin som jag jämt får. Eller försöka? Jag ska! ;)

Hörs imorgon någon gång, sköt om er! :)


Ni märker ju själv. det är inte klokt så dålig min nuvarande cam är! :o

KOMMENTARER
SKRIVET AV: EKENGREEEN

hahahahaha, Du är bara avundsjuk över hur snygg jag alltid blir på ALLA bilder :D

2010-01-22 @ 11:33:25

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK