FOTA UTE - 2 BILDER

Hej!

Idag klev jag upp vid halv ett och åt frukost, sen tog jag kameran och gick ut och fota men det började snöa så det vart inte mycket till att fota, gick in nästan direkt och började göra mig ordning och senare mot eftermiddan åkte jag in till stan och träffa Sara och Jenny en sväng och sen hem igen, sedan dess har jag hjälp till att möblera om i vardagsrummet uppe och det var verkligen inte roligt. Jag gav upp efter ett tag så mamma och pappa fick fortsätta utan mig!

Jag är hur trött som helst. Somna jävligt sent inatt och klev upp i skaplig tid! Vad kvällen har att bjuda på nu vet jag inte, men jag ska nog hitta på någonting. Hörs!


Två av bilderna som jag fota ute idag.
© By me

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK