GAMLA BILDER

Jag sitter och kollar igenom mina bilder och har precis installerat min gamla cam, men den är så dålig så det finns inte. Hahaha! Men hitta massa gamla bilder sen i somras. Shit vad jag var brun :o Vill ha sommar nu och inte vinter!

Kommer ihåg att varje dag det var sol och riktigt varmt ute så var alltid jag och Sara med vänner och bada antingen i Stenö, Ljusne eller i Färssjön!

Kolla bara på bilderna:


Bild från systemkameran. Jag var brun och blond! I somras.



I somras


I somras. :(

Vill ha sommar nu!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: sarah andersson

men jävla neger:o

troru jag saknar somarn lite elr?

den som kmr kommer bli bäst,

vi ska ut varje dag och soooola och bli bruuuun:)

2010-01-21 @ 19:40:54
URL: http://sarahanderssson.bloggplatsen.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK