DAGS ATT SOVA?

Nu ska jag ta fram kläder tills imorgon och sen läsa dom sidorna i boken om Marknadkommunikation, vilket jag inte har gjort ännu. Bad!
Sen ska jag troligtvis sova, skola imorgon och min buss går 8:50.

Måndag 25/1:
- Skola från 9:20-15:00
- Plugga
- Städa


Vet att det här kommer att ändras, kommer säkert någonting emellan imorgon. Men vi hörs imorgon, antagligen i skolan. Tar också med mig kameran, jag ska få med mig några från klassen så vi kan ha lite rolig fotografering mellan någon lektion. Det lät bra det. ;)

Men god natt! :)


KOMMENTARER
SKRIVET AV: enanonymsliv.blogg.se

Sv; haha, sjukt jobbigt att behöva plugga när det finns så mycket annat att göra :) man vill lixom bara komma hem, slappa, hänga med kompisar, in till stan, haha, inte sitta & läsa i en bok xd

btw, sjukt fin blogg (:

2010-01-25 @ 16:39:42
URL: http://enanonymsliv.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK