BILDER SEN SKOLAN IADG

Hej igen!

Jag mötte upp Sara en sväng på Köpmantorget och prata lite med henne innan våra bussar gick. När jag kom hem så somna jag en sväng och det var verkligen behövligt! Kom nyss in har varit ute och gått, och sitter nu och kollar på Barnaskrik och jäkelskap. Får se vad jag hittar på nu resten av kvällen, skulle egentligen in till stan och träffa Sara. Men det vart inget med det. Blir förmodligen bara att vara hemma!


Jag, Elin och Isabel i radio studion


Jag, Elin och Isabel i radio studion.


Linnéa, Elin och Madeleine


Jag och Alexandra                                                    Jag och Elin


Jag och Alexandra


Jag och Alexandra hade lite tråkigt på matten, och Alexandra visar gladeligen upp vårat konstverk!

KOMMENTARER
SKRIVET AV: sara andersson

imorn blire staden ist

och du ska komma in;)<3

2010-01-15 @ 21:28:35
URL: http://sarahhandersson

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK