ÅRSRESUMÉ JUNI-DECEMBER 2009

Ja, vi kör en års resumé från Juni till December!



  • Avslutningsmiddag med klassen på Albertina
  • Stockholms-resan med 9:an - stan, skansen och grönan! Åkte fritt fall för första gången!
  • Avslutning i kyrkan, byebye 9A! YES! Äntligen fri dom jävlarna!
  • Avslutningskväll på stan med Elin, Sara och Ajla. Trevligt, förutom regnet!
  • SOMMARLOV!


  • SOMMAR PÅ RIKTIGT!
  • Mycket sol och bad.
  • Mycket mopedåkande.
  • Kommer inte glömma när Anton, jag och Sara hade vart och bada. Och vi skulle skjutsa hem Elin eller va det var och en av Magnus och Elins katt hade fått en kattunge. Utan att dom märkte att hon var dräktig. Hur söt som helst var hon iallafall!
  • Jag fyllde 16 år, blåskortet är dan jag fyller år.


  • Åkte till Stockholm med Magnus, Elin och Sara. Bodde i lägenhet i 3 dagar. Åkte till grönan, stan, cosmonova, hälsa på släktingar. Någonting som jag inte kommer att glömma från den resan är att vi valde att gå på Gröna Lund när Lady gaga uppträdde. Kan vi ha valt någon olämpligare dag eller? NEJ! Proppat med folk. Så mycket folk hade det inte varit där på 25 år, någonting sånt.
  • Strömmingsleken på stan, karuseller och trevligt sällskap!
  • Började på Staffangymnasiet, Medieprogrammet. Det var nog det bästa valet jag har gjort. Jag har hamnat i en förjävla bra klass!




  • Julmånaden!
  • Träffa Ajla några gånger under månaden, och det var verkligen trevligt!
  • Köpte julklappar, och hade panik som en tok. Var ute i sista sekunden. Som vanligt!
  • JULAFTON! Den firades hemma hos oss, sammanlagt var vi 16 personer. Det var verkligen kul!
  • Nyårsafton vart väl inte som man tänkt sig, men den var faktiskt bra.
  • Gick 1 mil, klockan 2 på natten. Tog mig och Sara 3 timmar att gå!
  • Haft en enorm träningsvärk!!!


Hoppas på att 2010 blir ett lika bra år som 2009! :)
Hur har ert 2009 varit?

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK