100118

Ciao! ;)

Idag har jag haft ganska mycket att göra, direkt när jag kom hem efter skolan vid 11:30 så började jag med rummet och det är inte klart än. Men det kommer att bli det snart,och jag har börjat blivit sjuk igen. Var ju sjuk i helgen men det gick över men nu börjar det om igen. Suck, inte trevligt. Om jag inte mår bättre imorgon så blir det ingen skola.

Var också på tandläkarbesök ikväll, en vanlig undersökning och jag hade inge hål, så jag slapp laga. :)
Efter besöket hos tandläkarn så hämta jag ut paketet som hade kommit från H&M, kläderna som jag har fått hem är verkligen snygga. Visar bilder på det imorgon, för ikväll orkar jag inte. Vet inte vart sladden ligger till varken digitalkameran eller systemkameran. Juste, ska visa hur frillan vart också, klippte mig ju igår. ;)

Men nu ska jag se om det finns någonting på tv:n, hörs imorgon. :)

© me.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK