WIERD

Blogg.se har varit helt wierd ikväll. Har inte gått att logga in, samma för er? Antagligen inte. Det ska ju jämt vara någonting som kommer ivägen för mig.

Vart inge
med att träffa Ajla efter skolan, för hon tog ett senare tåg från Sundsvall till Söderhamn. Men vi ska träffas imorn när jag slutar. Då kommer det även hända lite mer roligt! Jag, Alexandra, Elin och Ajla har bokat en bana på bowlinghallen från 17:00-18:00, efter det ska vi gå och äta någonstans, dom vill Kinarestaurangen men jag röstar starkt för Sibylla. Jag är crazy! Men vilket av alternativen hade eran röst legat på? Kina eller Sibylla?

Men iallafall, får se hur mycket jag hinner blogga imorgon. Kommer säkert upp ett inlägg i skolan också, om jag hinner. Beror på vilka lektioner jag har och hur mycket som behöver göras!

Fredag 5/2
:
- Skola från 7:45-16:00 (Har matteprov imorgon igen, DEL 2)
- Bowla från 17:00-18:00
- Äta med några vänner 18:00-?
- Hem och ha en luuuuuuugn fredag


Kör nog på en likande klädsel imorgon!
Svarta jeans, farfars tröja, cardigan och halsband/armband. Härligt att springa runt i stan i! Och inte för att glömma, BOWLINGEN! Hehe, jag har bara bowlat en eller två gånger i mitt liv. Jag är seriös. Därför ska det bli skitkul ;)


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK