VINTER, SOL OCH "BARA" NÅGRA MINUSGRADER

Igår var det "fint" väder, sol och bara några minusgrader, men jag hann ju tyvärr inte ta del av det för jag sov för länge. Men iallafall, idag är det också "fint" väder, sol och bara några minusgrader. Men jag tar inte del av det idag heller förutom att jag har gått till och från bussen, mer än så blir det inte!
Helt ärligt, så tycker jag inte om när det är sol på vinter. Jag blir bara irriterad. Ja jag vet hur idiotiskt det låter. Men jag längtar bara mer och mer till sommaren. Men okej då, något plus är det väl då. Bättre än snöstorm och -24 grader ute. Det var det här som detta inlägg skulle handla om. Frågar ni mig så ger jag "svar på tal" att detta inlägg är och var ganska så meningslöst!

Aya, jag har precis fått i mig två stora bullar och kaffe. Fit for fight. Jag vill upp på gymmet nu och springa på bandet och lyssna på musik, men jag har fan inte ork att gå upp dit (Ska bara tillägga att det kanske är 150 meter dit!). Jag borde plugga istället och det får nog bli mitt första handsval, nog om allt jag har surrat om här. Åter till stockholmstreetstyle.feber.se och kanske lite plugg. See you later!



Knäppt från min altan för ett tag sen.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK