VÄSKA FRÅN MODEKUNGEN

Jag har letat efter en så stor väska som möjligt, väldigt länge nu. Jag hitta ju en på H&M förra helgen då jag var där, men dock så följde den inte med mig hem, tråkigt nog.
Har varit in på Modekungen.se och kollat runt lite och har hittat en väska som är i ungefär den storleken som jag har tänkt mig. Jag vill kunna få plats med systemkameran, böcker från skolan och idrotts/vanliga kläder samtidigt, vilket inte går med den jag har nu.

Funderar på
att köpa den här, det gör jag nog om inte den från H&M finns kvar när jag åker dit nästa gång.. Men jag hoppas naturligtvis att den finns kvar! ;)


Bilderna kommer ifrån Modekungen.se, väskan är Alexander Wang inspirerad. Den kostar 649 kr.
(Klicka på bilderna för att komma till väskan.)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK