LÖRDAGS KVÄLL

Sorry! Har inte haft tid till att blogga. Har haft ganska mycket att göra denna vecka, men jag ska nog vara igång med bloggandet igen när lovet sportlovet börjar, d.v.s vecka 10!

Ikväll så kom Elin
och Tove till mig och Sara, jag och Elin satt och skrev på artikeln och jag valde ut bilderna som ska va med. Men mitt internet var inte på min sida ikväll heller, det sluta fungera vid 18 ikväll och jag fick igång det för ett litet tag sen, så vi har inte kunnat maila iväg allting till Kuriren, får göra det imorgon. Det är deadline på måndag.

Kom hem runt 00 ikväll, var ute med Jenny, Pontus och Sara. Dom kom och hämta upp mig och sen har vi bara åkt runt och så. :)

Nu ska jag ägna min tid åt tv-serier. Är trött och jag vet inte om jag börjar bli riktigt förkyld, känner mig hängig och har lite ont i halsen. Men får försöka krya på mig nu när det är en ny skolvecka som snart drar igång igen. Snart lov ju!




Det vi har sysslat med i torsdags och idag. Kommer att publiceras i kuriren på fredag.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: alex

fin blogg :)

2010-03-01 @ 17:58:33
URL: http://makeyourchoice.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK