INGENTING SÄTTER SIG?

Jag ger upp, matten sätter sig inte i min konstiga hjärna. Ibland undrar jag hur den arbetar, om den arbetar överhuvudtaget? Så jävla knepigt. Imorgon har jag ju som sagt matteprov, på statistik och ekvationer, det som jag är sämst på. Men jag har sagt till mig själv att jag ska försöka så gott jag kan. Klarar jag det inte så gör jag inte det! Så enkelt var det med det. ;)

Efter matteprovet imorgonbitti
så har vi idrott och då blir det spela badminton och det känns faktiskt helt okej, sen väntar svenska och engelska lektion x2. Helt okej, bara idrotten har gått. Då går dagen fort.
Ja, nog babblat om ingenting. Jag ska packa ner idrottskläderna i väskan nu och sen försöka..igen (man kan ju inte bara ge upp? ;)) plugga matte och efter det ska jag dejta kudden. Om jag inte gör det före! ;)

Onsdag 3/2:
- Skola från 9:00-16:00
- Hem, städa
- Sola
- ?
- ?


Ja vad ska man mer hitta på imorgon då? Det återstår att se vad som ploppar upp, kanske drar en sväng upp på gymmet och drar med mig Elin, eftersom vi bor NÄSTAN grannar och gymmet ligger precis mellan våra hus. Hehe, det där lät lite konstigt. Ja men nog om allt som har skrivits i detta inlägg, för nu avslutas det här. Nej här. God natt NU!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK