GOD NATT

Jag är helt slut. Funderar starkt på att dejta sängen snart!

Idag tog jag en sovmorgon, klev upp före 12 och gjorde mig klar och åt frukost och sen åkte jag in till stan med 13:10 bussen och mötte upp Magnus, vi gick en snabb runda på stan och kolla lite på kläder. Sen följde jag med han så han åt. Efter det tog vi en promenad hem hit, och pappa skjutssa hem han nyss. Under kvällen har vi spela kort, vart ute och gått och fixa låtar till hans nya telefon ;) Kanske dags för mig att skaffa en ny också, fick ju min i september. Så tycker att det är dags för en ny nu. Var gaaanska nära på att förstöra min mobil helt och hållet idag, tappa den nerför våran trappa ute och den studsa ner i snö och batteriluckan flög av så hela mobilen vart dyngsur. Men sorgligt nog så fungerade den efteråt, hehe. ;)

Imorgon blir det riktigt lugn dag tror jag. Först ska jag kanske gå till mormor sen ska jag upp och sola, plugga och sen får jag se vad jag hittar på brukar ju inte bli någonting av min planering, but that's the way I am. (Säger man så? :o.)

Hörs mer imorgon.

Gosh, sorry för dåligt bloggande också. :p


Jag saknar sommaren för mycket. Vill ha sommar nu, sola, bada, ha trevligt med vänner och ledighet. Nej, är verkligen trött på vintern nu. Jag har även bestämt att sommaren 2010 ska bli den bästa! :)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK