FREDAG!

Ååå, vilken rolig dag det har varit idag med mina vänner! Som sagt, vi gick till bowlinghallen vid 16:30 och spela från 17:00-18:00. Ajla vann, jag kom tvåa, Alexandra trea och Elin (stackarn) fyra! ;) Det var så roligt, har ju inte bowlat så många gånger tidigare.

Efter bowlingen så var det dags för promenad till Sibylla där vi åt, skulle egentligen bli Subway, men det stängde 18:00, så det vart Sibylla istället och det var jag glad för, det var nog alla! :)
Har skrattat och haft det väldigt roligt med dom bästa vännerna! Nu ska jag nog kolla runt lite på internet och sen så ska jag se på Solsidan och vad jag mer hittar på senare vet jag inte, men jag blir iallafall inne ikväll. Hörs kanske senare! :)


Elin och Alexandra tidigare idag i skolan


Grimasering: CHECK! √


I väntan på bussen


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK