DÅLIGT BLOGGANDE OCH NU I VÄNTAN PÅ "SOLSIDAN"

Dåligt bloggande, I know. Men jag har inte orkat och inte haft någonting att skriva om!?

Men iallafall, idag vart det skola från 7:45-15:30. Inte veckans bästa skoldag precis, men det måste ju gå!
Jag har inga planer för helgen, förutom att göra ett besök på gymmet på söndag samt sola. Ska träffa Sara på söndag också, får se när det blir.

Ändock, jag sitter här i väntan på att Solsidan ska börja och gick in på skopunkten och kolla om dom hade vita fejkconverse, för jag ska beställa hem ett par sådanna till sommaren. Men hittade istället dessa och dom ska också beställas hem. Ganska så snygga och sköna(!) speciellt på sommaren. Tycker ni inte? :)



KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK