Måndag..

Nu sitter jag framför tv:n med datorn i knäet och zappar runt, finns ju ingenting att titta på ju?
Har vart nere i källarn och hittat lite grejor som jag tagit upp till rummet, fast bara småsaker. Har också bestämt hur jag ska göra när mitt rum blir målat helvitt. As snyggt kommer det att bli.
När vi var ner till Gävle så gick vi in på IKEA också, där handlades det små-speglar, hyllor och lite smått som ska upp när rummet är målat.

Tyvärr har jag inte pluggat någonting idag förutom det jag redan har gjort. Jag har inte orkat, jag är så sjukt trött så det är inte sant. Men imorgon ska jag sätta igång att plugga på engelskan, det måste jag verkligen! Ska också hinna med att sola imorgon, slutar ju 16:00 imorn så jag får se om jag hinner med det..

Om ett tag ska jag skjutsa hem Magnus till Söderala, sen blir det tv och dusch.



My room!


HÖST, jag vill inte?

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK