Ljuga? Hell no.

Dom här dagarna som jag inte har bloggat på skulle jag gärna vilja flinka in och säga att det har varit något fel på internet eller att bloggen har krånglat, men då skulle jag ljuga. Ljuga ganska stort.
Jag har bara inte orkat blogga under en tid, jag har inte haft någon lust.

Men jag vill ha den viljan jag hade i början av bloggandet, men den är försvunnit iväg med vinden, vinden som blåste för mig för ett tag sedan. Jag ska TVINGA mig själv att få tillbaka viljan, ja så ska jag göra. Men först ska jag sova så jag har någon chans till att få en stark vilja av att blogga.

Imorgon ska jag, mamma, pappa, magnus och Elin till Gävle/Valbo och shoppa. Jag ska då ha nå kläder och annat smått, hörs efter vistelsen i Gävle. Love to you all!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK