Kväll!


*Pust* Nu är jag hemma igen!
Sola solarium tidigare idag med Rasmus och Sara, härligt och varmt! Gick hem och duscha och så direkt.




























Senare mot kvällen åkte jag till donken och hämta en moppehjälm som Magnus och Elin hade hemma hos dom, och där vart vi stående ett tag för deras moppe la av, och det tog ju ett bra tag innan pappa kom också. Men när han väl gjorde det så fixa han det på en gång! Haha, kändes helt onödigt att stå där hur länge som helst.
Men efter det så svängde jag in på E-center och köpte godis, jag var tvungen! Så nu sitter jag här bänkad framför datan med godis.. Ska ut och gå en sväng med mamma nu, hörs imorgon igen när jag är hemma från skolan vid 11-tiden.




Visst ser det gott ut va? ;)

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Linda

jo det e bra här :D

2009-09-13 @ 23:23:06
URL: http://ndail.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK