Kväll med Rasmus och Sara

(Jag ber om ursäkt att det blir ett inlägg så sent, men whatever jag hade inte tid tidigare!)

Hemma! Eller ja, det har jag varit ett tag. Men jag har laddat in lite bilder och sådär. Ikväll har jag varit med Sara och Rasmus, vi kolla på tv, prata och jag lockade Saras hår, vart kanon bra! Kvällen har varit bra, förutom lite senare som var ganska drygt..
Igentligen skulle jag köra hem Sara men Magnus lånade ena hjälmen igår, så jag hade bara en. Sara ringde runt och fråga om nån kunde låna ut en hjälm. Men ingen kunde. Inga bussar gick. Våran bil är inte hemma hos oss. Saras pappa kunde inte hämta henne. Sara vågade inte cykla hem. Men efter någon timma ståendes ute så åkte jag till Rasmus och hämta hans hjälm i Forsbacka. Så Sara kunde ta sig hem.

Men kvällen i helhet har varit bra och Rasmus, Sara och jag bestämde oss för att sola imorgon vid 17! Så skönt det ska bli, var ju hur länge sen som helst jag gjorde det, vet ju knappt hur det känns att sola nu ju, haha.

Nu ska jag rensa och sortera en massa bilder på datorn, vet ju knappt vart alla ligger ju.


Hej-vägra-va-med-på-bild-rasmus!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK