I'm sick?

Jag är hemma! Eller det har jag varit i över en timme, men ändå.. Vi fick slippa sista lektionen som var Mediakomunikation. Väldigt skönt eftersom jag är hängig och känner mig sjuk. Jag kallsvättas, mår illa, har ont i halsen och huve. Shit? Kan man ha allting på en gång?

Men iallafall, spelade in artikeln idag så det är klart. Nu är det bara miljöbeskrivningen kvar och förstås engelskan, men jag orkar inte. Jag ger upp! Suck, jag orkar inte plugga massa engelska när jag är sjuk. Det suger!
Om jag får ork lite senare så ska jag plugga, har lovat mig själv det. Nu ska jag kika runt lite på internet och sen lägga mig på soffan för att vila/kolla på tv. Hörs senare!

(sorry för inlägg utan bilder, men ni klarar er?)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK