I'm back!

Jag tänker börja blogga igen! Bloggpausen är över, (det kommer inte att bli fler bloggpauser heller!) och bloggdesignen är ändrar. Visserligen är det inte jag som gjort den utan den här bloggaren. Jag kommer att ha den här designen ett tag! Har hållt på ungefär hela eftermiddagen att fixa en header och en massa andra saker inom bloggen, men det har tagit tid och vart en massa problem. Men nu är det snart klart! Ska bara pilla in en bild i menyn och ändra lite små saker, men det blir sen..

Jag måste bara knäppa nya kort till headern, eftersom jag är brunhårig igen. Just det, ni har inte sett någon bild på det va? Jag ska fixa det också..

Om ett tag kommer Rasmus och Sara hit, vi får se vad vi hittar på. Men tv och prat kan jag tänka mig att det blir. Hörs senare igen!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK