HISSAR OCH DISSAR



Varma dagar.
- Det är varmt fast än hösten är nära. Tummen upp för det!

robinjjohansson.blogg.se.
- Ja, huh? tänker ni nu. Men jag hissar att min bloggpaus är över.
Nu är det blogga for sure här!

Gratis bloggdesigner.
- Folk som lägger ner tid för att göra designer (gratis). Kanon! Jag använder mig själv utav en bloggdesign som en annan bloggare har gjort. Länk i inlägget tidigare.






Långa skoldagar.
- Ja, vi går till ca. 16:00 varje dag förutom måndagar då slutar halva klassen 11:00 i 3 veckor fram. Och på torsdagarna slutar vi 13:50 fram till vårterminen. (Vårat estval börjar då.)

Engelska plugg.
- I HATE. I HATE. Hur många glosor som helst, texter och sidor. Blä!

Gymnastik.
- Jag hatar också gymnastik, finns det nå värre? Eller ja, engelska. Men ändå, jag hatar idrott, hur jobbigt som helst. Men man får väl stå ut dom här 2 åren! Vi har ju inte idrott i årskurs 3 som tur är!


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK