En update!

Så! Nu har jag slängt i tvätt i maskinen, suck.. Jag har även gjort om Miljöbeskrivningen (3:minutaren). För den var för kort, är den inte precis nu så vet jag inte vad jag gör, nu har jag laggt till hur mycket som helst!
Nu ska jag spela in artikeln (1:minutaren) snart också, för den ska nog vara klar tills imorgon. SEN har jag bara engelska kvar, hur många glosor som helst men det ska nog gå.

Jag är så sjukt trött idag, känns som att jag ska bli sjuk eller nå. Men jag får hoppas på att jag klarar mig ifrån det, för jag vill verkligen inte bli sjuk nu.

Nu ska jag äta lunch, sen plugga och sen blogga. Hörs om ett tag igen!


 
Så här går jag klädd idag efter jag kom hem efter skolan!
Mjukisbyxor, en tjocktröja och ett linne.


KOMMENTARER
SKRIVET AV: W I K T O R O Z

FAN VA BRUN DU SER UT XD

2009-09-14 @ 19:16:33
URL: http://wiktorozlife.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK