Avslutningsmiddag med bilder

Vilken rolig kväll det var igår med klassen och avslutningsmiddag på Albertina.
Jag beställde köttbullar, jag klarar inte av fisk, men det gick lika bra det. Massa kort vart det också, och roligt hade vi.
Mer om gårdagen:
I skolan så städade vi bara ut och rensa skåpen, så nu finns det ingenting kvar där. Sen hade vi avslutningslunch nere i matsalen med alla 9:or, roligt var också det. Det såg ju värst ut på min och Robins plats där vi hade suttit, men vad gör det? Vi hade ju kul. :D
Efter det så slutade vi och på kvällen 19:00, hade vi ju avslutningsmiddag på Albertina, och trevligt var det.



Johanna, Emma, jag, Elin Guje, Isabel och Viktor


Tilda, jag och Elin


Tilda och jag


Emma, Tobias, Josefin och Tobias


Josefin, Tobias, Viktor och Sanna


Emma


Sofia och Johanna


Sanna, Elin och Tilda


Elin och Tilda


Tilda, Isabel, Sofia och Johanna


Elin, Robin, Tilda och Emma


Elin, jag och Tilda
(det gick inte att få bilderna seriösa)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK