Canon EOS 450D

Jag fotar med en Canon EOD 450D.
Jag andvänder mig av mitt orginal objektiv, vilket är 18-55mm IS-objektiv med inbyggd bildstabilisator.
Den är köpt ifrån Elgiganten.
Jag tycker att kameran är hur bra som helst, man kan få väldigt snygga bilder med den! Självklart så ska jag skaffa ett bättre objektiv till den, troligtvis i sommar.

Lite information om kameran:

EOS 450D kombinerar orubbliga prestanda med enkel
användning i ett lätt och ergonomiskt kamerahus.
Betrakta världen på ditt sätt med en 12,2 megapixels CMOS-sensor.

CMOS-sensorn på 12,2 megapixel tar med alla detaljer när du skriver ut affischformat och du får extra flexibilitet vid beskärning. Canons CMOS-sensorer arbetar i svagt ljus, ger praktiskt taget brusfria bilder och är dessutom förvånansvärt energieffektiva.
EOS 450D tar upp till 3,5 bilder per sekund i en bildserie på upp till 53 stora JPEG-bilder (6 RAW).
De 9 autofokuspunkterna ligger utspridda i fokusområdet för att bättre kunna ta hand om objekt som ligger utanför bildrutans mitt. Den centrala autofokuspunkten är en korssensor med hög känslighet som ger snabb och korrekt fokus med f/2,8 och snabbare objektiv.
Informationen är hämtad ifrån Elgiganten.

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Amelie Bjärsvik

hej. jag ska köpa en kamera men hittar ingen bra. rekommenderar du denna? isåfall hur mycket kostar den? tack:)

2009-07-11 @ 22:07:01
SKRIVET AV: Josse

Har en likadan, den e grym ;)

2009-07-12 @ 23:43:37
URL: http://jtfoton.blogg.se/
SKRIVET AV: Evelina!

Å, den ska jag köpa snart! <3

2009-07-14 @ 11:49:22
URL: http://rreflection.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK