Trevligt!!

Massa sol och bad har jag ängnat min tid åt idag. Men också så har jag, mamma och pappa varit i Söderala hos Magnus och Elin hela kvällen. Magnus och Elin gjorde smörgåstårta och vi satt ute och åt, gott var det. Men jag var och är så trött.. Efter smörgåstårtan så satt vi oss inne och kolla på film: Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Helt sjuk och bra film, dom som inte sett den: Se den!
Vi åkte ifrån dom vid typ 23 tiden, jag hade moppen och lite för klädd var jag. Shorts och en tröja, kallt var det. Men man har sig själv att skylla!

Imorgon blir det Gävle med mamma, pappa, Magnus och Elin. Kommer bli trevligt och shopping. In till Valbo - In på IKEA - och jag vet inte allt. Ska även hämta deras dator som har kommit ifrån lagningen.

Vi hörs imorgon igen, bloggar under dagen imorgon. Sköt om er! :)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK