Tisdag.

Åh herregud vad trött jag är!
Jag tog en sovmorgon imorse till klockan 9:00, skönt var det att få sova en timme längre. Och idag har vi bara haft 2 st lektioner, resten var inställda. Vilket tur man har, när man är så trött så slipper man nästan alla lektioner p.g.a att lärare är borta. Vi slutade i alla fall 11:00, efter bilden och där gjorde vi ingenting. Åsa gick bara igenom alla saker som vi hade gjort under 7-9:an, sen fick vi sluta. Då gick jag hem och satt mig vid datorn och här har jag suttit hela tiden, eller snarare legat i sängen, men nu måste jag upp och röra på mig, jag ska hämta lite glass och sen ska jag ut och åka, måste få lite frisk luft så jag piggnar på mig lite! Jag ser också nu att det börjar bli finare väder, till en början imorse var det regn och molnigt men nu börjar solen titta fram.


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK