Sol bad och nyblekt hår

Hej bloggen och alla läsare!
Hur har eran dag varit och vad har ni gjort?
Min dag har varit kanon bra. Åkte till Stenö vid ett, sov faktiskt över imorse också, skulle igentligen upp nio men jag vakna vid kvart över tolv, typiskt!
Massor av folk var det i Stenö, nästan så vi inte fick nån plats, men mysit ändå. Varmt och skönt, inte så farligt kallt alls i vattnet med tanke på att det är havet. När man väl kom i ville man inte gå upp, typ så varmt var det!
När vi tröttna på sol och bad åkte vi hem, jag blekte mitt hår och jag vart verkligen nöjd! Hatade det gula och min hemskt utväxt men nu är det borta(!!)
Mot kvällningen så åkte jag och Sara och åt pizza, så otroligt gott. Idag när vi var på stranden så låg vi och tjata om pizza hela tiden, hemskt när vi var så sugna på det!

Imorgon får jag ta och kliva upp i tid, för jag och Sara ska antingen till Ljusnebadet eller till Stenö igen! Wiho! Massa sol och bad igen, brun börjar jag bli också! :D



Ja, ni ser ju skillnaden..



Brun börjar jag bli! :)
Helt oplattat hår, yes!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK