Skärså och moped!

Vilken härlig dag det har varit!
När Sara kom hem ifrån skolan idag, vid 16:30, så åkte jag, Elin och Max och hämta henne och sen åkte vi för att Max skulle tanka, och vi åkte mesta dels bara runt i stan och sen skulle han äta, så vi åkte till televinken och väntade på honom, när han kom tillbaks så åkte vi till Skärså och la oss på bryggan vid Albertina, det var verkligen varmt i vattnet, skulle verkligen inte stå emot att bada om jag hade haft badkläder med mig, hade hoppas i direkt! Men vi bestämde att vi skulle dit i helgen och det lovas fint väder, men det är väl någonting som inte kommer att slå in, men man kan i alla fall hoppas på det bästa.
Sen skjutssa vi hem Sara och alla åkte hem. Och nu har jag nyss ätit kebabtallrik, fan vad gott det var!

Imorgon tar jag sovmorgon till 09:00, för jag vet inte om jag har nå språk imorgon, men det kan jag väl inte ha eftersom Guje är i Spanien, jaja, märker väl när jag kommer dit senare imorgon.
Btw, imorgon kommer Spanska gruppen hem ifrån Spanien också, :)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK