Sista veckorna innan frihet

Hejhej :)
Onsdagar är faktiskt ganska slappa, vi började 07:45 imorse och hade klassråd, prata om när vi ska ut och äta avslutningsmiddag på Albertina och lite om nästa vecka. Inga lektioner då, hur skönt som helst.
Det känns verkligen att det här är den sista veckan med lektioner, vi plockar ihop saker och lämnar in böcker och allt som man inte är klar med ska in den här veckan, och nu är jag äntligen klar med allting och allt är inlämnat.
Sista lektionen som är Elevens val - bild, hoppa jag över idag, för jag har ingenting att göra och jag orkar inte. Så nu ska jag vara hemma och se på tv och äta glass, mumma. Sen ska jag ut och åka med Elin, tror jag, vi ska åka och leta efter ett ställe som vi ska tälta på nästa söndag :D

Hörs senare ♥


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK