Sista dagen imorgon för den här skolveckan

Vilken inne-kväll det vart för mig, Ronja kom till oss med mormor och Göran ikväll och skulle sova hos oss. Så vi gick ut lite på gården, sen gick jag, mamma och Ronja ut och gick, vi gick till våtmarkerna och vände, för Ronja vart för trött och det kan jag förstå, hon är ju ändå bara 4 år =)
Det var ju också sista programet av Rent Hus ikväll också, återblick på det dom en gång har städat, och självklart kollade jag på det, haha.

Nu ligger jag i sängen vid datorn och här ska jag ligga ett bra tag, sen ska jag sova för jag är så trött, men som tur är så väntar en väldigt kort och inte en sån stressad skoldag imorgon, jag börjar som vanligt kvart i åtta och slutar ett, vi kanske får slippa spanskan också, vilket man hoppas på. Imorgon är det även sista skoldagen den har veckan, för vi sticker ju till Stockholm på fredag, vi ska på stan, skansen (tror jag?) och gröna lund, kul kommer det att bli! Ska även leta efter avslutningskläder.

Men nu ska jag rensa massor av kort som inte gör någon nytta på min systemkamera, hörs imorgon igen.

 


Ronja för någon vecka sen 
Lite smutsig, haha ^^


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK