Natti ♥

Det vart ingenting med bloggdesignen ikväll, jag är alldeles för trött. Men jag ska fixa det. Eller jo, en ny header vart det faktiskt. Bättre än den förra i alla fall.

Nu ska jag se på Blomstertid, och försöka somna till det, är hur trött som helst det är inte så konstigt med tanke på när jag vakna imorse, nu ska jag upp och borsta tänderna och sen hoppa ner i sängen och knäppa på dom avsnitten som gått och sen sova. Jag ska upp tidigt imorn igen, jag ska vara uppe före klockan 11. Visserligen har jag ingenting att göra imorn men det löser sig, skönt att vara uppe tidigt! Enda jag ska göra är att träffa Sara. :)

Enligt smhi.se så ska inte vädret bli nå bättre imorgon heller, trist nu när det äntligen är sommarlov. Vill bara ha värme nu, så man kan bada & sola! ♥

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Anonym

Snygg blogg. :) Jag tycker inte att du borde ändra designen!

2009-06-17 @ 15:51:00

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK