Mina önskningar, svich!

Nu är jag äntligen hemma i Söderhamn igen, vi åkte till Gävle vid halv ett idag, för jag var tvungen att få sova, och jag är fortfarande trött.
När vi väl kom fram så hoppades jag på att hitta allt jag önskat, men icke! Jag hittade inte ett skit som jag ville ha, så det vart en t-shirt och en vanligt tröja, bilder kommer sen. Jag har inte ännu hittat nå byxor, men jag ska ner hit på stan på onsdag och göra ett impulsköp på ett par byxor till examen, annars vet jag inte.
När vi kom hit så åkte vi in på sko kanonen, så jag hittade ett par skor för 350 kronor, billigt och snyggt var det. Bild kommer sen.

Vi var ju också in med Magnus och Elins dator, och dom fick en lånedator, men det fick inte jag när jag lämna in min data. Orättvist.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK