Måndag, 1 juni.

God morgon!
Idag är det första juni och det är varmt ute och det är nära till avslutning (jag tjatar om det). Jag började klockan 07:45 imorse, och vi skulle följa 9b:s schema för att Spanien gruppen är inte hemma än och Tyskland gruppen var lediga idag. Men det var inte jobbiga lektioner idag, vi jobbar bara med det som vi ligger efter i. På idrotten så gick vi ut och gick, och varmt var det, men härligt! När jag slutar idag, så ska jag nog hem och sola och iväg och köpa mängder av cola och sen sätta mig på altanen med datorn och göra en fördjupning i no, ljud. Just ja, appropå no, jag slipper göra labortationen, för det var ju bara ett test det här året, och jag gick bara en dag förra veckan, och jag tror att jag hade det förra veckan, så jag missade det då.

Ska jag köpa mängder av cola och sätta mig på altanen och plugga eller ska jag fråga Sara om hon vill hänga på ut till Stenö när hon har slutat och sitta där och kanske sola? Det beror på om det fortfarande är lika varmt, men jag tror att jag väljer det sistnämnda! :)

Jag kanske mobilbloggar under dagen, men annars hörs vi igen ikväll. :)


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK