Lung dag utan solning

Idag har jag som sagt vart hemma ifrån badandet och solandet, lugn dag har det varit faktiskt. Jag kan inte sola mer förrän imorgon typ.

Jag vaknade vid 12, åkte och hämta Elin när hon hade slutat vid 14-tiden, skjutssa henne och handla och sen var jag bara tvungen att åka med till Söderala och kolla på lilla kattungen som Tindra fick igår, såååååå söt är den och liten! . Men konstigt nog var det enbart en kattunge, inga fler.. Så roligt när den blir lite större och busig, haha. Vad roligt! Då kommer inte Magnus och Elin få en lugn stund, jag kommer att vara där jämt!

Men imorgon:
- Ställa klockan på 10:30, kliva upp!
- Börja packa samt äta frukost
- Byta om
- Åka och lägga mig på gräset på Ljusnebadet med Sara och sola även bada
- Vara där ett jäkla bra tag
- Hem och bara ta det lugnt!


Yes, det är min morgondag. Sjukt härligt att det ska bli typ 23 grader imorgon, sitter inte alls helt fel! Och väldigt brun har jag blivit också, mer ska det bli! Härligt.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK