Kväll på Stenö med Sara, Jenny och Pontus..

Vilken kväll det har varit. Trevligt, roligt och helt konstig!

Började med att jag åkte till Rösten för att möta upp Jenny, Sara och Danne som satt där och fiska. Men jag och Sara åkte ut till Söderala och hämta mitt förarbevis, bankomatkort och min jacka, som jag hade glömt..
Sedan vidare till E-center, där jag köpte hårfärg, men hann inte färga idag utan gör det imorgon. När väl det var klart så åkte vi tillbaka till Rösten och satt där, men vi bestämde oss för att åka till Stenö istället, packa ihop sakerna och jag åkte hem och lämna moppen, sen hämta dom mig och sedan vidare till Skytten och hämta Pontus.

Väl i Stenö så sticker Danne och säger att han ska komma tillbaka så fort som möjligt, jo visst. Han kom vid tolv. Så vi vandra runt överallt på Stenö, runt stugorna, till bryggan, in till restaurangen och sen började vi gå mot Sandarne, mötte Danne där och vi åkte hem till Jenny och lämna sakerna och sen in till stan och skulle hoppa av där, men jag orkade inte gå runt. Så jag åkte hem, och kom nyss hem sitter nu och äter toast! Ska kolla på Sommarkrysset snart och sen sova.
Det blir stenö imorgon med Sara och Jenny, massa sol och bad! Äntligen, så skönt det kommer att bli!

Hörs imorgon. God natt alla läsare! (ni får bilderna på det jag shoppa imorgon istället för jag hinner inte idag)


KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK