Kläder inför avslutningen

Jag vet exakt hur min avslutnings-outfit ska se ut, men det är ju värre att hitta det jag vill ha. Imorgon kommer jag att leta efter:
- En vit cardigan
- T-shirt
- Skjorta
- Ljusa jeans
- Ljusa chinos
- Vita skor
- En vanlig tunn v-ringad tröja.

Där har jag lite kläder att välja mellan, helst så skulle jag vilja ha en vit cardigan och under den en snygg kort ärmad skjorta och ett par ljusa jeans, helst ljusblåa eller också ett par ljusa chinos och till det ett par vita skor, antingen ett par låga eller antingen ett par som är lika som converse. Men jag vet ju inte alls att det blir som jag vill, kanske hittar någonting snyggare. Har kollat runt på H&M och shoppa på internet, det finns ju inte lika mycket, hoppas på att hitta en massa saker som jag vill ha. Men har ju bara 1200,- kvar att shoppa för.
Vi hörs imorgon igen när jag kommer hem då laddar jag upp allt jag har köpt, vi hörs då. :)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK