I väntan på min hjälm

Shit vad jag är rastlös, jag har hur tråkigt som helst, sitter och muppar framför datorn och väntar på att mamma och pappa ska komma ifrån Magnus och Elin med min hjälm, som Magnus låna igår.
Har nyss duschat, ska fixa lite nu och sen ska jag, Elin, Max och Sara ut till Sandarne och hämta ett busskort som Elin ska ha tills imorgon. Vi kanske passar på att stanna till i Stenö, och sätta oss därute, och jag funderar på att ta med mig kameran, jo så får det bli. Sen åker vi nog vidare och letar efter en tältningsplats. Yes, men nu ska jag hämta någonting att äta och sen platta håret, får hoppas på att mamma och pappa kommer hem snart!

Senare ikväll kommer det upp plus och minus denna vecka, första gången. Kommer bli roligt det. :)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK