Härligt väder!

Vilket härligt väder det har varit i dag, och det gillas!
Jag vaknade runt kl. 12, klev upp och gjorde mig ordning sen åkte jag och hämta Sara vid 14tiden, vi åkte upp på team sportia och köpte shorts till mig, vi ska ju till badet imorgon! Sen in på E-center och köpte hårinpackning.
Vid 16 så åkte vi ut till Söderala till Magnus och Elin och vänta på Magnus, för vi skulle till Vågbro. Men innan vi åkte så bestämde dom att dom skulle äta pizza, så Sara och jag var inte sent efter att haka på heller. Så vi satt oss på uteserveringen på Aspendos, gott var det. Sen hem till Vågbro, men jag och Sara åkte nästan på en gång. Mot kvällningen vart det Färssjön och sätta oss på bryggan och doppa fötterna. :)

Imorgon så åker vi till Ljusnebadet för att sola och bada hela dagen! :D. Så ikväll läre jag sova tidigt! Men det ska nog ordna sig.

Hörs imorgon igen. ♥


Hårinpackning, GLISS, runt 60,-
Dock svarta short. 129,- Team sportia

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK