En härlig och trevlig söndag

Nu är jag hemma igen.
Jag, Elin och Max åkte och hämtade Sara hos henne sen åkte vi vidare till Skärså och satt oss på bryggan vid Albertina, vi satt där och pratade och jag knäppte lite kort. Fint väder var det, solen var framme dock var det inte så varmt i luften, som synd är. Hoppas på att det är fint väder nu till helgen eller åtminstonde på fredag, för då är det avslutning, sen ska jag, Ajla och Sara hem till mig och grilla sen ska vi vidare in till stan med trevligt folk, hoppas på en bra dag!

Efter ett tag på Skärsås brygga så åkte vi tillbaka till Vågbro, och hem till vardera. Och jag kom nyss in, har varit och hämtat Magnus och Elins dator. Igentligen så skulle ju jag och Elin åka till Gävle imorgon, men det vart ändrat. Jag ska dit med mamma och pappa, för vi ska lämna in Magnus och Elins dator på lagning. Så jag ska även passa på att leta efter avslutningskläder och bra saker för håret, t.ex, ny hårinpackning, värmeskydd och droppar till torrt hår.

  







Och Sara kände på vattnet

Tyvärr är inte bilderna så stora, men ni får nöja er med det.
Vi hörs imorgon igen.

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK