-

Ja, då var det över.

Nu är jag hemma igen från avslutningen, det var faktiskt med blandade känslor när man satt där framme och stod där framme och tog emot betygen, att tänka att det här är sista gången man står allihopa från klass 9A tillsammans. Det har varit 3 år med den bästa klassen.
Men å andra sidan det kommer nog att bli lika bra och roligt på Staffan!

Kommer ihåg sen förra årets avslutning. När Tilda sa: "Tänk när vi sitter där framme och ska sluta nian då".

Nu ska jag ladda upp bilderna här sen ska jag ner till mitt rum och städa för Ajla och Sara ska sova hos mig ikväll, det kommer bli kanon kul ikväll med en massa trevligt folk! Hörs troligtvis senare.




KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK