uurk

Jag är verkligen inte en bra bloggare! Jag har inte orkat uppdatera bloggen någonting dom senaste dagarna, har inte heller haft lust.

Men i alla fall, fint väder har det varit, jag, Sara och Anton har vart ute i Jonskär både idag och igår och badat till på kvällen, idag kom jag och Sara hem vid 21:30 och igår vid 20:00, väldigt skönt och hur roligt som helst har det varit.

Just nu sitter jag med en fläckt som blåser mig i ansiktet, fönstret uppet, äter glass och dricker dricka med is i! Ändå svettas jag, sjukligt.
Men nu ska jag se på web-tv om det finns någonting. Hörs någon dag!

JUST JA, jag kom in på Media, yes! Fick det slutliga beskedet igår. Väldigt kul!

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK