Jag behöver eran hjälp!

Ja, jag kan ju inte bestämma mig. Ni undrar säkert vad jag inte kan bestämma, men nu äre såhär..

Jag har ju en bärbar dator, en HP, jag tror att det är en 15". Eftersom mammas och pappas data har gått sönder, så ska dom köpa en ny. En bärbar, men jag kom med en idé idag.  (så jävla smart jag är)
Så här: Jag får en mini-pc, och dom får ta min laptop. Och ja, dom gick med på det. Men jag vet inte om jag ska göra det eller inte. Det är därför jag skriver det här, för jag behöver eran hjälp.
Mitt batteri i min laptop är ju helt slut, det finns ingen batteritid alls, men om vi ska göra så som jag sa så ska pappa köpa ett nytt batteri till min laptop - (som då kommer vara deras).

Så här tänker jag: Jag vet inte riktigt om jag vill ha en mini-pc, jämt! Men jag har alltid velat haft en sån. Men jag vet faktiskt inte om jag ska göra så eller inte, därför behöver jag eran hjälp. Är det någon som har en mini-pc. Acer? Är den bra? Är tangenterna mycket mindre än på en vanlig laptop? Och hur tycker ni jag ska göra? För jag kan nämligen inte bestämma mig..



Vad skulle ni gjort?

KOMMENTARER
SKRIVET AV: Frida

okej okej :D,

ska välja en :D

2009-07-15 @ 00:32:27
URL: http://freyd.blogg.se/
SKRIVET AV: Frida

vsg :)

jag har addat dig på msn btw oxå , [email protected] heter jag :P

2009-07-15 @ 01:10:17
URL: http://freyd.blogg.se/
SKRIVET AV: Evelina

Jag har en minilaptop från toshiba, det är i längden jättejobbigt att skriva på tangentborde eftersom knapparna är så små, och det är lite tråkigt att skärmen är så liten. Minlaptop är nog mest bra bara då & då, att ta med sig i bilen etc etc. Så nej, behåll din vanliga laptop, det tycker jag du ska göra.

2009-07-15 @ 12:23:48
URL: http://rreflection.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK