Framme i Märsta

Hej!

Nu är vi framme! Eller det har vi vart i ungefär en timme, kom nyss in efter att vi har handlat.. Snabba oss ner till Willys, och handla mat tills ikväll och frukost!
Nu håller Elin på med maten, och vi ska äta spaghetti och köttfärssås! =)
Men i alla fall, tågresan gick kanon bra! Det gick fort och vi underhöll oss med massa roligt! =)

Nu sitter jag och Sara på balkongen, hon messar och jag sitter här!
Men nu ska jag in och kol.la på Bröllop & Jäkelskap! Sen ska vi väl kolla på nån annan film.

Imorgon blir det stan, museéum och något akvarie och sen får vi se vad som händer! Men roligt blir det i alla fall =)

Hörs någonting imorgon, vet inte om jag hinner blogga innan vi åker till stan, annars bloggar jag när vi kommer hem igen!


Sara, Magnus och Elin påväg till lägenheten!


Från balkongen!


Men nu är maten klar, så nu ska vi äta och sen blir det tv! Hörs imorgon igen! =)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK