16 år!! =)

Hej alla! =)
Jag vet att jag inte har bloggat någonting under dagen, men jag har inte haft tid..

Klev upp vid halv tio imorse och gjorde mig klar, sen åkte vi till Bollnäs och påvägen dit så hämta vi upp Elin som skulle byta sin digitalkamera till en ny, eftersom den inte var som hon vill ha den när hon köpte den.. ;)
Vi åkte in på Elgiganten och hittade den kameran som jag kolla på igår, en Samsung ST50. Den har 12.2 megapixel och är verkligen kanon bra! =)
Men kameran som Elin skulle ha fanns inte på Elgiganten i Bollnäs så vi åkte till Expert och där fanns den inte heller, men letandet tog inte slut där. När vi kom till Söderhamn igen, så åkte jag och hämta moppen för att sen hämta Elin och skjutssa henne runt hela Söderhamn och leta en kamera, och inte fanns den här heller!

Vid tre-fyra tiden idag så kom mormor, Göran, Ronja, farmor och farfar. Vi fika och åt tårta med nyplockna jordgubbar på Mumsigt!
Vid nio tiden ikväll så åkte jag med Elin hem till Söderala och var där tills Magnus kom hem, sen åkte jag hem och nu sitter jag äntligen vid datan och bloggar. Ni har saknat mig va? ;)

Men nu får ni några bilder från idag:

Under fikat. Elin och Ronja.

Ronja


Elin och Ronja!
=)


Såklart vart hon sur när inte det "funkade" att gräva med den. Men det var bara
hon som gjorde fel! ;)


Ronja sprang ju runt och var envis om att leka.. Så vi satt där som två hösäckar!


Elin: "Ser jag läskig ut?"

Blåskort! Är det inte snyggt? Jo klart att det är ;)


Blåskort! Elin: "Det där är ju värre än Linda Rosing" Ja hon syfta på läpparna! ;)


(Mesta dels av bilderna är knäppta med digitalkameran!)
Ja, det vart ju en del bilder, men det är väl roligt? Och jag orkade faktiskt att ladda upp några, jag som trodde att det skulle ta en evighet att ladda upp dom! Men det vart bara kort på mig, Elin och Ronja.. Knäppte några bilder på alla andra också, men det vart mestadels bilder som inte vart så bra, tyvärr!
Hörs imorgon igen, god natt! =)

KOMMENTARER

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
KOM IHÅG MIG?

E-POSTADRESS: (publiceras ej)

DIN BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

TRACKBACK